Teoriden Pratiğe İletişim Günleri Nedir?

Zorlu ve detaylı bir brief...
İki hafta sürecek sıkı bir yarış...
Profesyonel iletişimcilerden alınacak eğitimler...
Duayenlerden oluşan jüri önünde yapılacak sunumlar...

Kısaca anlatmak gerekirse TPİG Galatasaray Üniversitesi öğrencilerine yönelik zorlu bir iletişim simulasyonu.
3 Aralık tarihine kadar yapacağınız başvurulardan oluşturulacak 3-4 öğrencilik simulatif ajanslara detaylı bir brief verilecek.

7 Aralık Cuma günü Coskun Kırca Salonu’nda yapılacak toplantıda gruplara verilecek olan bu briefi iki hafta içinde bir iletişim kampanyasına dönüştürüp teslim etmeleri beklenen ajanslara, bu süre boyunca, pazarlama, reklam, medya, halkla ilişkiler uzmanları eğitim verecekler.

Ajans grupları, kampanya tasarımlarını, hem profesyonellerden aldıkları eğitimlerin, hem de 4.sınıf İletişim öğrencilerinin yardımları ile oluşturacaklar.

Yapılan işler, eğitime gelen sektör profesyonellerinin karşısında bir konkur havasında sunulacak. Seçilen kampanya ve ajansını bekleyen ödül, finalden sonra yapılacak ödül töreninde açıklanacak.